http://facebook.com/4oooo

2011年7月8日星期五

浸會大學及樂富公園 - Part 3

Orienteering competition share 定向比賽分享
浸會大學及樂富公園 - Part 3

2011年6月26日
YYCIS父親節公園定向賽2011: 浸會大學及樂富公園 - Part 3

比賽終於都完成了, 等出成績, 在個場到「hea」一陣先!~

超無聊吧... xd... 見到一個幾得意既野就會影相~~
個環保回收箱真是幾精美哇!... 除左紙, 罐, 樽... 仲有碳粉盒, 同油墨盒...
個design既既顏色真是幾好睇, 不知佢既「使用量」點呢!?...
真的... 不用得都睇得... at least吸引左我呢個傻既人去留意佢... ^^!

真是估不到會有塊咁既版... 一個地標比人地影相吧...
証明左我是去左BU... 想一想... City都好似有d咁既地方woo...
不記得左叫大家一齊去呢個位影返張合照lor... 有d可惜>.....

在個場道hea既期間... 見到有個小丑正在度表演lor...
哈哈... 都幾多小朋友圍住佢lor... 佢既表演都應該不太差吧...
假如富仔在這裡的話... 一定會問佢借d度具來玩... (再附送「強勁」既表演!)


超搞笑,d小朋友可以試下拋野lor... 佢地不斷地試, (之後失敗~!)
哇... 假如我「當年」真的有跟富仔學呢樣「技能」, 我一定會「表演」下...
佢仲有「扯鈴」le!... 不過我只是識得「踩單輪車」... 如果佢都有我會try le!...
不過已經冇咩練「車」了... 好想識得自由移動lor... 難道要讀完degree先有時間?!...

哇!!... 成績已出... 好多人lor!... 不過... 我冇打算過去... >_<":!
因為自己打漏左pt... 已經DQ了... 真是好可惜呀!~~ 又犯左同一個錯...
過左一排之後... 少DD人果時, 去睇下「成績」... 結果只是得我一個人D左乍...=.='

在比賽場地出面有d攤位遊戲玩的le... 不過要買「遊戲卷」...
仲要不平lor >_<":!... 本來Thomas都想玩ga... 因為買遊戲卷有「哥倫比呀」毛巾乙條!
之後亦發現d遊戲獎品都不錯lor!... 防水袋呀 xd... 不過因為太難win...
所以Thomas都是決定不買遊戲卷了... 亦放棄「抽獎」既機會...

有d咩睇?!... 在第二round既賽事就快要開始了...
要join就需要是ME組同WE組... 而我就只是玩左MO... 所以冇份...
都好多人woo... 不得不過去... 用高角度去睇比賽既開始啦 ^^!

咦... 都好多人woo... 但... 原來都未開始... 大家仲正在hea緊...
不過起點都已經ready好le... 而且d人都陸陸續續來緊...
短距離比賽就快要開始... 所以就要搵個靚位睇下先得le~~~

已經開始排緊隊了... 條隊真的好直好整齊... 大家都準備就緒...
旁邊d人... 應該都是玩卦...只是可能未到佢地開始先遮...
d工作人員也同d賽員講返來緊既比賽rules... 希望大家明白陣間既flow...

已經開始一個一個地出緊去了... 不過佢是跟據第一場比賽時間出le...
所以如果2個人之間既時間好遠的話... 等出發要等好耐...
而且根本... 要追返前一名既可能性會低到近乎零..  (令可觀性下降~)

睇左陣...都是時候走了...從另一個角度去影返個舞台果邊...
終點吧... 個setting都算是可以吧... 好在天氣也錯...
have a nice day... have a nice orienteering competition...

落返去了... 剛剛ME同WE既人在BU校園比賽緊呢 ^^!...
所以有工作人員守住個電梯位, 不比D賽員用電梯, 要佢地行樓梯...
有D不捨得走le... 哈哈... 因為想玩多次定向比賽le... keke....

真的是要走了... 走之前同個PT影返張相先... (我之前都有去打佢ga!)
post左張相上facebbok先知原來張chair正是中心用緊果d...
我影果時都不多覺le... 只是當一個「放電子punch」既地方已矣...


~完~

沒有留言:

發佈留言