http://facebook.com/4oooo

2011年7月3日星期日

你我BOARD GAME哈哈笑:) @Caylus

Board game gathering share 桌上遊戲聚會分享
SACWIS board game gathering @ 02/07/2011


只玩了一隻board game:
Caylus

呢一隻board game是Terry的, 真的麻煩了他吧!
Event invite了不少人join, 玩的時候, 秋仔不玩, 華dee不玩, Copy未到,
幸好的是有另外一個人陪我地玩, 我未識佢, 所以都不知佢叫咩名 xd
一個5人board game, 有4個人玩, 2個人聽左board game (之後中途走左)~
始終都是一隻「大board game」, 相對玩既時間都比較長, 亦相對用腦的...
最後有我, Terry, 榮, 不識既朋友仔(^^!)...

好呢! 開board game了~ 不過開board game之前, 當然是選顏色啦 ^^!
而我就選擇左黑色作為我既marker... 有20間屋仔, 7個餅, 6條柱...
另外不得不提就是Terry精左張note card比大家知道下個簡單流程!

除左好精美既中文board game rule同 精美notes之外, 佢仲好有心咁買左個盒仔裝d「資源」...
黃色是「金」, 藍色是「布」, 洋紅色是「食物」, 灰色是「石」, 啡色是「木」...
當然仲有下層見到既$$$啦... 有$5同$1兩款, 一個盒放晒d野真的好正!


介紹好晒d資源之後, 就是set場呢! set完場之後才是重點...
聽左好耐rules... xd... 左上角既什麼起城... 右上角既什麼勳業...
不同既建築物有d咩「功能」... 仲有白色既「市長」...
最搞笑都是條橋個位叫做「賄賂」市長, 令到白色marker向前或向後行...

都仲有其他「建築物」要起le =.='...
左手面果d是「石」建築物, 右手面果d是「木」建築物,
要起城, 又要起建築物, 重點又要拿取資源... (布, 食物, 石, 木...)

講左都好耐rules 呢!... 終於都開始玩了, 我都冇咩起建築物,
只是去左起城同拿取勳業... 只是自己顧自己... 大家都玩到咩都冇 xd...
最搞笑都是大家「移動」左個市長... 令個遊戲進度去得快左dd...

玩左就快2個stage了... 我都要起下建築物先得le!...
實左太多野要做呢, 不過一是不夠人, 一是不夠物資, 一是不夠$$$...
真是要有好多既野先可以做到多d不同既action!...

為左保障自己, 都是要起返間野可以拿到食物的呢!
因為要用食物, 先可以起到一次城, 起城得到既野都不差的le...
更何況用人地既建築物, 對方會有分的le!... 我不想比分人呢...

大家繼續起野!... 攻呀....... 大家都想做不同既野!...
仲有剛剛講漏左既綠色建築物「住宅」... 得terry同我起左...
d住宅可以令我地每一turn開始有$2加多d $$$... 多一棟, 多$1!!!


我都算努力嫁啦!... stage 1有2次「起城」... stage 2有2次「起城」...
stage 3 (暫時)有3次「起城」... 因為我完左呢一turn之後, 起多3次城!
gogogo!... 我個位置keep住個分數低過榮少, keep住得第二名乍...

ok!... 終於完結了... 要起的東西起了, 大家都盡左最後既努力...
好緊張刺激呢 @@'... 我都是多榮3分乍... win到第一名.. 勁開心...
我都做過衰人一次, 令terry得不到佢想要既野, 當然之後佢都「反擊」我成功啦!
這board game的Mechanic也不少, 要多少少時間去教大家玩...
7pm左右開始, 玩到9:40pm左右... 也可以吧!... 一晚只可以玩一隻大board game乍...

大家有時間收野, 都幾好, 大家執返晒d 屋仔, 資源, 建築物, $$$...
如果中心要close又未玩完隻board game, 個time management真是做得好差,
yeah!.... d野執得好整齊呢!... 正野!~~ (最特別都是個盒, 不得不讚好!)

要封上隻board game了, 隻board game個封面... 我都是玩完隻board game先記得影佢!.. xd

第一次既大board game gathering @SACWIS都算不錯吧, 期待8月可以再開的一次 ^^!

沒有留言:

發佈留言