http://facebook.com/4oooo

2011年7月4日星期一

浸會大學及樂富公園 - Part 2

Orienteering competition share 定向比賽分享
浸會大學及樂富公園 - Part 2

2011年6月26日
YYCIS父親節公園定向賽2011: 浸會大學及樂富公園 - Part 2

比賽終於都完成左三分之一呢!!!
努力向住下一個目標進發~~~
Orienteering competition 定向比賽
快快手就去打埋個pt 8... and then...
一睇到pt 9, 睇下有冇route choice走快d le? 又沈一沈le...
可不可以直線由白林過去le? 不過有個崖壁要我轉一轉個彎lor =.='...
咁... 我轉得個彎來, 我不如沿大路走過去啦... 路程差不多, 又安全d!...
Orienteering competition 定向比賽
哇... 到啦到啦... 轉彎落pt 9呢!... 就在這個時間...
已經見到Thomas了, 好多人都是pt 9上返來le... 一上一落真的是... =.='...
快d落去先得了, 因為我都是落山速度比較好, 上返來會慢le...
Orienteering competition 定向比賽
落果時見到有個人影相... 咁...
我上返來果時都影埋一份先... xd... 影相的人被我偷拍了...
哈哈哈...一張不夠le... (因為不夠清)... 要影多一張呢!
不過影第二張果時佢已經放低左部相機...都照殺啦 xd...
Orienteering competition 定向比賽
好了, 要離開呢個公園, 向下一個目的地進發呢!
這個公園只是有2個pt乍, 而且都不是好難, 咁就要加把勁le!
Orienteering competition 定向比賽
去到公園門口... 其實是可以不駛入去得le... 因為冇pt,
不過就聽到好多既歡呼聲, 又見到d人入左去... 咁就入去睇下啦 ^^!
Orienteering competition 定向比賽
原來是籃球場... 但點解咁多人?... 原來是有籃球比賽lor...
真的想拍片比加曦睇... 哈哈哈, 「籃球」就令我想起加曦對籃球既熱愛!
不知佢玩CATI會不會經過呢邊le? 如果佢走到過來, 肯定不捨得走...
Orienteering competition 定向比賽
兜過左個球場, 向pt 10進發, 我都未去打個pt, 已經有人打緊...
目標已經鎖定! 衝呀....... 打呢個pt, 就要think下點去下個pt呢!...
最後我就決定向左跑, 之後當再經過條路仔之後... 就向右轉...
Orienteering competition 定向比賽
跑呀... 打埋pt 11... 是時候離開呢個公園了...
有點想直線衝過去呀 xd... 因為今日比賽已經兜左好多路呢!
出左去... 有d嚇親, 因為見到條天橋... 要用條天橋過對面呢!!!
Orienteering competition 定向比賽
都不理得咁多了, 都是快d向前跑呢!... pt 12就在前面乍!
只要去到條天橋位就到, 不知點好的le... 究竟個pt會在天橋咩位?!
不知搞咩不識諗, 只是覺得去到就會搵到, 都幾「牙煙」...
Orienteering competition 定向比賽
打完個pt 12之後就要過對面了, pt 13呢... 好快就下一個pt!
兜左個圈先由個天橋落到底, 可能因為咁啦... 狀態盡失
打完個pt 13之後就跟住d人跑, 跑到都不知去左邊...
Orienteering competition 定向比賽
所以都影左張相, 之後就繼續跑落去...
(跑完出來DQ =.='. 先知我竟然不記得左打pt 14)
亦因為自己既迷失, 仲要明明有得向右轉走捷徑都不識lor
我見到有人跑左入去的, 不過我果時已經前佢一段仔, 繼續去吧!
Orienteering competition 定向比賽
都是時候到最後一part le!... pt 15... 都回到BU校園範圍呢!~
打完之後要上去, 明明有條電梯, 但不用得, 要跑樓梯上去lor >_<"!
gogogo!... pt 16在前面乍!... 仲有3個pt就到終點呢~
打完pt 16之後是上樓梯lor.. @@.. 仲要穿過天井既位置...
Orienteering competition 定向比賽
向pt 17出發, 感覺有d「距離」... 不過都應該好快到呢!
點知到17之前, 又行錯左路lor, 佢原來要上一層才對...
有不同層既map真的睇得「辛苦」, 都不知前面有冇路過....
同樣既情形出現在pt 17去pt 18, 我懶醒咁走「行仔」...
點知有d迷失, 仲要慘到過左龍都不知, 不斷地兜...
兜到不記得打pt 18, 打左pt 19... 差d仲想衝線lor =.='...
Orienteering competition 定向比賽
在打完pt 19既時候先醒起要打pt 18, 仲要行錯路...
個腦超亂lor... 好了, 打晒pt 18同pt 19... 要衝線呢!!!
超疲憊, 都好耐冇玩定向了, 平時又不多運動...
入去等拿成績呢! 哇... 都好多人lor... 有排等 =.='...
Orienteering competition 定向比賽
終於都到我了, 個主站機同China health一樣樣... xd
等左一陣le!... 點知... DQ 左lor =.='... 真的是有d down again!...
一再打漏pt!... 似乎我要再更加「小心」, 不可以再成日咁了...
Orienteering competition 定向比賽
好累呀!... 比左$100玩個比賽, 總算有水飲~~~
一定要拿支啦!... 不飲都要拿返支, 咁先值回票價!!!
抖下... 加曦都已經返左來呢!,,, 仲搵左個位坐, 正野!~
Orienteering competition 定向比賽
對一對邊個pt冇打le!... 時間上面都ok的...
未來都是會keep住影d相來定向, 好好將比賽過程share出去,
不知會有幾多人睇我既blog, 不過我的fd應該會來支持我的...
Orienteering competition 定向比賽

這一次比賽的地圖:
Orienteering competition 定向比賽


沒有留言:

發佈留言